Ce este spam-ul?

Spam-ul este orice mesaj email trimis fără acceptul expres al destinatarului.

Politica antispam One Pixel

One Pixel nu trimite spam și nu permite folosirea platformei de către clienți pentru trimiterea de spam. Orice încercare de folosire în scopuri nelegitime a platformei duce la suspendarea contului de client și interzicerea permanentă a folosirii platformei pe viitor, precum și punerea la dispoziția autorităților a tuturor informațiilor necesare conform legislației în vigoare (Legea nr. 677 / 21.11.2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date; Legea nr. 506 / 17.11.2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice; Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic și normele metodologice de aplicare).

Cum puteți folosi One Pixel?

Listele de abonați folosite pentru trimiterea newsletterelor dvs. trebuie să fie obţinute pe bază de permisiune explicită. Așadar, toți abonații trebuie să/și dea acordul expres prealabil pentru primirea mesajelor dvs. Metode valide de abonare sunt:

  • Un formular de abonare la newsletter în site-ul dvs.
  • O bifă pentru abonarea la newsletter într-un formular (de contact, înregistrare sau alt tip) de pe site-ul dvs.
  • Înregistrarea într-un site, concurs etc. ale cărui termeni și condiții includ abonarea la newsletter prin double opt-in.
  • Formulare de înregistrare tipărite și completate de către client în care bifează acceptul primirii de mesaje din partea dvs.

Cum nu puteți folosi One Pixel?

Nu puteți folosi One Pixel pentru trimiterea newsletterelor dacă nu ați obținut acceptul expres al tuturor abonaților dvs. Nu permitem (dar fără a ne limita la):

  • Liste de email-uri cumpărate, închiriate sau obținute prin mijloace asemănătoare
  • Liste de email-uri obținute de pe alte site-uri
  • Liste de email-uri ale firmelor înregistrate la Registrul Comerțului
  • Clienți ce nu și-au dat acceptul pentru primirea mesajelor comerciale
  • Liste de email-uri obținute prin mijloace indirecte (de ex. abonare implicită single opt-in la înregistrarea unui cont de client)

Monitorizarea abuzurilor

One Pixel monitorizează permanent activitatea clienților săi pentru prevenirea abuzurilor. Supraveghem atât rata de plângeri generată de campanii, cât și listele principale RBL. Suntem înregistrați la toți providerii mari de e-mail ce oferă mecanisme de feedback pentru plângeri. Este monitorizat de asemenea și procentul de mesaje trimise către adrese inexistente sau care nu mai sunt valide.

În cazul în care observăm un posibil abuz, contul este suspendat și clientul este contactat pentru detalii. One Pixel poate lua mai departe orice măsuri consideră necesare pentru protejarea destinatarilor ce nu și-au dat acceptul pentru primirea mesajelor și a celorlalți clienți ai săi.